söndag 12 september 2010

Gimme Prada

Åh vad jag tycker om hösten.
Lager på lager på lager på lager.
Jag plockar på mig allt jag hittar på vägen ut genom ytterdörren.
Sen att jag möter folk på stan i t-shirt bekommer mig inte alls.
Skönt att efter sommaren skyla, lyfta upp, klämma ner och kura in i varmare kläder.
Och jag tjuter av förtjusning över att den kvinnliga siluetten är tillbaka.
Låt den stanna ett tag.
Androgyna kläder klär inte denna lilla men ack så gumpiga kropp.



source: fashionfoiegras.com























Jag såg att Zara har mycket tweed i butikerna nu.

Mycket röda och beiga skor och väskor denna säsong.
I like.


































Dessa snygga är av Kurt Greiger.



Jag drömmer fortfarande om min röda Marc Jacobs väska.
Och drömmen kanske är lite närmare nu när
MJ öppnar butik i Stockholm nu de 23e september!!




















xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar