onsdag 1 december 2010

i would dress in you

Anna väckte mig med några sms
"P3"
"lyssna på radion nu!"
"Du måste!"
"lyssnar du??"

Bara att gå upp då..
Maria Montazami till mitt kaffe.
Jag mådde.


Idag ska jag röjja på vinden.
Ner med julepynt.
Ja, jag pyntar redan för jag åker till Stockholm i mitten av december.

Sen blir det en tur till banken.

Kanske skulle Franzén kika förbi.

Och Anna träffar jag när hon kommer tillbaka från skolan i Köpenhamn.

Blir nog hemlagad pizza idag.


Så här önskar jag att det såg ut efter julklappsöppningen...

source: Niotillfem

H&M home

































xx

4 kommentarer:

  1. Tror bestämt att jag stannar tills pizzan jag! Jag kan ta med lite stuff. Typ soltorkade tomater, kronärtskockor, ost och annat smått och gott.

    SvaraRadera
  2. meeeh, inte den då. det var väl faen att alla skulle se just den och kommentera.

    SvaraRadera
  3. Jag sa osså precis så; Spice Girls-cd? Really?

    Pax för att köba den. Kanske jag har den sen gammalt. Ska bara kolla...

    SvaraRadera