lördag 1 januari 2011

another year has gone by, and what a year it was

Jag har förstått att det efterlyses en årskrönika?
Men som ett av mina halsband säger "Never look back".
;) Så ni får ta och skrolla igenom alla månader själva.

I korta drag, det som inte kan hittas i bloggen:
Jag reste till Paris och blev kär,
som väntat,
i staden.
Jag flyttade till södra breddgrader,
i Sverige,
närmare några hjärtan,
längre bort från andra.
Jag blev bränd och läkt.
Tappade inspirationen,
och hittade den igen.
Jobbat på att glömma vissa,
och lyckats till slut.
Gjort många härliga köp, vad sägs om en tv,
och några mindre bra, sj-biljetter.
Färgade håret klarrött,
och anammade tanten i mig.
Och dagen innan julafton bestämde vi oss, för oss.
Det här är nog första 1a januari på flera år jag inte har en enda plan,
så hur 2011 blir?
Ingen aning.

Kanske är det i år jag slänger av mig kläderna på scen.

Source: freelancers fashionblog




















xx

3 kommentarer:

  1. God däm sistaa vilken fin resume. Jag gillar bäst biten när du flyttade söder ut, färgade håret rött. Och just ja, att du tänker kasta kläderna på scenen i år. Jag bokar första parkett!!!

    PUSS

    SvaraRadera
  2. OOOOOOCH det där med tanten!

    SvaraRadera
  3. :D visst sörru min tant-sistah.

    SvaraRadera