torsdag 8 september 2011

I'll find someone like you

Random bilder från att jag tömde kameran.
Augusti i ett inlägg antar jag.


I Helsingfors drog vi iväg en kväll för att spana på flygplan. Ja, det är så ljust där på kvällen.























 Karin och hennes lilla Aston 3 mån, kom från Stockholm för att besöka mig i några dagar. Så Josefin, ordnade picknick för oss och Anna kom också. Vi satt i blåsten hur länge som helst. Jag kan inte för mitt liv förstå att jag missat fota maten, för den var DIVINE! Antar att jag var upptagen med att äta och hållet håret från näsa, ögon, mun.
Anna, Elvis och Karin



Sen var ju Malmöfestivalen in town.. En dag ialf tog vi oss dit och åt sjukt god fisksoppa ur pappskål och cava ur plastglas och satt på kyrkbänkar. Cavan kostade mer än soppan, och just idag smakade lite bättre.

Josefin




Anna
Små spår av lill-besökaren

vanlig frukost i Stockholm på mitt vanliga Il kaffe


.
En dag i Stockholm traskade jag till min vän Carl som bjöd på frukost



Årets sista bara ben....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar